Η ειδικότητα
Ο απόφοιτος του ΙΕΚ με ειδικότητα "Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)" είναι εξοπλισμένος με εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική εφαρμογή του Marketing. Ο ρόλος του περιλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την προώθηση προϊόντων, καθώς και την επιλογή και ανάπτυξη δικτύων διανομής. Επιπλέον, συμμετέχει στην ανάλυση της αγοράς, τη συγκέντρωση δεδομένων για πωλήσεις και κέρδη, και συνεργάζεται με ειδικούς για διαφήμιση και προβολή προϊόντων. Τέλος, υποστηρίζει τη διοίκηση και την επικοινωνία του οργανισμού.
Προοπτική απασχόλησης
Απασχόληση ως μισθωτός είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας σε εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις, εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία, εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.) , τράπεζες, Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς - Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς - Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων - Media shops - Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση - Εταιρείες web design και e-commerce
Προγράμματα άμεσα συνδεδεμένα με την ειδικότητα σου
- Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας
- Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας
- Στέλεχος Κοστολόγησης.
ΙΙΕΚ Επιμελητήριου
Ένα από τα παλαιότερα και πιο αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ελλάδα.Αναγνωρισμένες σπουδές από το Υπουργείο Παιδείας. Άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας.
Εγκαταστάσεις
Σύγχρονες εγκαταστάσεις πλήρως εξοπλισμένες, προωθώντας ένα ευνοϊκό περιβάλλον μάθησης.Σύγχρονο περιβάλλον πρωτοποριακό με επίκεντρο την καινοτομία και την τεχνολογία. ― Δείτε τις Εγκαταστάσεις
Μάθηση
Μάθηση μέσω της πράξης, που παρέχει πρακτικές δεξιότητες και εμπειρίες. ευνοϊκό περιβάλλον μάθησης.Ευκαιρίες για επιμόρφωση σε σχολές του εξωτερικού. ― Δείτε τα προγράμματα
Πρόγραμμα σπουδών
Α' ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι
- ΔΙΚΑΙΟ Ι
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι
- ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι
- ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
- MARKETING
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Β' ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ II
- ΔΙΚΑΙΟ ΙΙ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ
- ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΙΙ
- ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
- MARKETING
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y)
- ΕΡΕΥΝΑ MARKETING
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
- MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ- ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛHΣΕΩΝ
- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING (MARKETING PLAN)
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING- ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ- ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
- ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
- ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
- MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
- ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS - H/Y)
- ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ